Koninklijke Veluwe

Een royale beleving op de Veluwe en in Apeldoorn

In het voorjaar van 2022 opent Paleis Het Loo haar deuren na een grootse verbouwing en vernieuwing. Een feestelijk moment, dat veel verder reikt dan het Paleis. In heel Apeldoorn en op de Koninklijke Veluwe is royaal genieten de regel. Er worden meer bezoekers verwacht, die we graag een ervaring bieden die hun verwachting te boven gaat. 2022 is daarom voor de Koninklijke Veluwe en Apeldoorn een koninklijk jaar, waar we – samen met ondernemers uit de regio – zo veel mogelijk uit willen halen. Hieronder vind je meer informatie en een formulier om direct contact op te nemen met de aanbodaanjager Jakob Ponstein. 

Aanbod ontwikkelen en verbinden

Op de Veluwe en in Apeldoorn is al enorm veel aanbod voor bezoekers (en bewoners) dat aansluit bij het koninklijk jaar. Wel zien we dat er grote kansen liggen in het ontwikkelen van aanbod voor de wat hoger gesegmenteerde doelgroep. De projectgroep Koninklijke Veluwe is daarom op zoek naar ondernemers die aanbod willen ontwikkelen dat past bij het thema koninklijk, bij de hoger gesegmenteerde doelgroep en een ultieme rijkelijke beleving biedt aan bezoekers. Aanbodaanjager Jakob Ponstein gaat hierover graag in gesprek met enthousiaste ondernemers. Vanuit het project is budget beschikbaar om concepten die aan de voorwaarden voldoen te ondersteunen in de opstartkosten.

Campagne

Al het royale aanbod in de regio wordt middels een landelijke – en wanneer weer mogelijk ook internationale – campagne gepromoot. Doel van de campagne is om de Koninklijke Veluwe, Apeldoorn en al het royale aanbod dat daarbij hoort onder de aandacht te brengen bij potentiële bezoekers, met name binnen de hoger gesegmenteerde doelgroep.

Een goed idee? Of vraag? We horen graag van je!

Dit project is een initiatief van Gemeente Apeldoorn, Visit Veluwe, Paleis Het Loo en Apeldoorn Partners (Apeldoorn Marketing, Toeristisch Platform Apeldoorn, Centrummanagement Apeldoorn en Apeldoorn Congresstad).