Bestuur en medewerkers

Apeldoorn Marketing bestaat uit een compact vast team met iedere een stukje eigen expertise. Daarnaast werken wij in een collectief samenwerkingsverband: Apeldoorn Partners. In dit verband werken Apeldoorn Marketing, Centrummanagement Apeldoorn, Toeristisch Platform Apeldoorn en Apeldoorn Congresstad nauw met elkaar samen met betrekking tot gezamenlijke projecten en citybranding.

We werken ook veelvuldig met projectmanagers, afstudeerders, stagiairs en oproepkrachten. Bekijk onze vacatures.

Henk van Voornveld

Interim-directeur

Eindverantwoording voor Apeldoorn Marketing.
Kerntaak: werkveld verdiepen en krachten van partijen bundelen in Apeldoorn.
Bereikbaar op maandag en donderdag.

Michaela Luttenberg

Evenementenmanager/Marketeer

Operationeel aanspreekpunt van Apeldoorn Marketing.
Kerntaken: toerisme, evenementen, projectleider Herdenken & Vieren 2020 en projectleider Canadian  Walk 2020.
Bereikbaar van maandag tot en met donderdag.

Rianne van Strien

Citymarketeer B2B

Kerntaken: wonen en werken in Apeldoorn, projectmanager Koninklijk Apeldoorn 2021.
Bereikbaar op maandag, dinsdag en donderdag.

Rianne

Stéphanie van Gelder

(Online) Marketeer

Kerntaken: coördineren online projecten, waaronder inapeldoorn en uitinapeldoorn.
Bereikbaar van maandag tot en met donderdag.

Mariska Weldam

Marketing & Communicatie Binnenstad 

Kerntaken: on- en offline ondersteuning Centrummanagement Apeldoorn en Apeldoorn Marketing.
Bereikbaar van maandag tot en met donderdag.

Ria van Mierlo-Burgers

Office manager/Toerisme

Kerntaken: officemanagement en toeristische ondersteuning.
Bereikbaar op maandag, donderdag en vrijdagochtend.

Amanuel van Blanken

Stagiair Marketing & Communicatie (tot en met juni 2020)

Addy de Vries

Afstudeerder accountancy (tot en met juni 2020)

Viktor van Straaten

Afstudeerder toerisme (tot en met juni 2020)

Lisa ter Steege

Afstudeerder bedrijfskunde (tot en met juni 2020)